Dia d'Europa 2024 a la UdL

Descarregar Pdf

En el marc de les activitats per commemorar  el Dia d‘Europa, el Centre de Documentació Europea (CDE) organitza juntament amb el Centre d’Excel·lència Europeu Jean Monnet de la UdL, les següents activitats adreçades a la comunitat universitària:

Estand informatiu on s’oferirà informació, entre altres temes, sobre programes europeus, voluntariats, i treball i pràctiques a les institucions comunitàries. També s'oferirà informació sobre els serveis i recursos disponibles al CDE. Es distribuiran fullets informatius de temàtica europea  acompanyats del qüestionari “De la UE, què en saps?”. Tots els participants rebran obsequis promocionals, i entre els qui completin el qüestionari, es realitzarà un sorteig de 10 lots de regals.

Amb la col·laboració de la Unitat de Relacions Internacionals de la UdL, i d'EU Career Ambassador (Ambaixadora UNICAT de la UdL).

Data i lloc: dijous 9 de maig de 9 a 15 h, davant la Facultat de Dret, Economia i Turisme (Campus de Cappont).

Jornada sobre els Centres de Documentació Europea del Campus Iberus (amb ocasió del 35è aniversari del CDE de la UdL).

El Dr. Jesús Carrera Hernández, catedràtic de Dret Internacional Públic i director del Centre de Documentació Europea de la Universitat de La Rioja, impartirà la conferència “Reptes de la Unió Europea durant la propera legislatura del Parlament Europeu”. Seguidament, hi haurà una taula rodona on es parlarà del “Paper dels Centres de Documentació Europea: passat, present i futur”.

Al programa hi trobareu tota la informació de la Jornada.

Data i lloc: dimarts 14 de maig a les 11.15 h, Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme (Campus de Cappont).